شهید غلامـرضا حسنجــان نیـا کشتلی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید غلامـرضا حسنجــان نیـا کشتلی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید غلامـرضا حسنجــان نیـا کشتلی

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام غلام رضا حسنجان نیا کشتلی از شهدای دانش آموز شهرستان بابل می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : قاسم
تاریخ تولد : 1347/10/01
تاریخ شهادت : 1365/12/13
محل تولد : بابل
گلزار شهدای کشتله بابل
نحوه شهادت : جراحات وارده به بدن
محل شهادت : شلمچه - عملیات تکمیلی کربلای 5
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

بايگاني

آخرين مطالب

پيوندها

وصیت نامه

جمعه, ۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۴ ق.ظ

1.    شما ای امت حزب الله و همیشه در صحنه! این انقلاب بازگشت ما به اسلام ونتیجه خون هزاران شهید است. برهمه واجب است که از این انقلاب نگهداری کنید و گوشتان به حرف امام امت باشد امام تنها کسی است که توانسته است در جامعه ما یک حکومت اسلامی برقرار و برپا نماید و ریشه خبیثه رژیم ستم شاهی را برای همیشه از کشورمان برکند. 

2.    تأکید می کنم حافظ خون شهدا و مطیع امر رهبر عظیم الشأن باشید و گوش به تبلیغات دروغین شرق و غرب ندهید. دلهایتان همچون سد آهنین باشد و هیچگاه هراس به خودتان راه ندهید، از اینکه دشنان شما زیاد هستند و طرفداران کم، چون راهمان راه حق است و حق از بین نمی رود، بلکه باطل از بین رفتنی است .... در ایران ما حق ظهور کرده است و یزیدها و باطل ها ر فتند و اساساً باطل رفتنی است. 

3.    جوانان عزیز توجه داشته باشید که فرهنگ غرب را در جامعه حاکم نکنید، بلکه فرهنگ اسلام را حاکم  و تبلیغ  نمایید. بدانید که شما نمی توانید بهتر از اسلام دینی پیدا کنید که بنواند شما را به سعادت برساند و از گرداب گمراهی نجات بخشد. 

4.    ای خواهران و برادران عزیزیم ادامه دهنده راه شهدا و فردی مفید برای اسلام باشید. 

5.    ای خواهران عزیزم! حجابتان را حفظ کنید و به هیچ وجه برای من ناراحت نباشید که مرگ پلی است بین دنیا و آخرت که همه باید از آن عبور کنیم، حال یکی زودتر و یکی دیرتر.

۹۵/۰۵/۰۱ موافقين ۰ مخالفين ۰
میثم میثم

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی